תגובה למשה  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   15:23

שבילי חיינו

לפניכם שתי תמונות בשתי קומפוזיציות אך משמעות אחת...

אשמח לקבל את דעתכם מהי התמונה הטובה יותר ומהי הפחות?

וכמובן הסברים...:)



 תגובה למשה  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   15:25
 תגובה למערכת האתר  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   16:25

לא הצלחנו להבין את המשמעות בשתי התמונות...

 



 תגובה למשה  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   16:36

המחשב והמצלמה..

שבילי המחשב בין המקשים, ;שפוגשים את המצלמה [במקרה הזה את המגן שמש של המצלמה].

הם חיינו, המחשב והמצלמה...

מקווה שעכשיו יותר מובן.. או שעדיין אני פילוסוף מדי... או ש"אין פילוספיה באומנות"....




 תגובה למערכת האתר  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   17:44

א. אין כאן מצלמה, יש כאן חתיכת פלסטיק שרק צלמים אחרי מאמץ קטן יבינו שזה מגן עדשה.
ב. שבילים בדרך כלל נמצאים בתמונה בצורה אופקית. ההרגשה שהמקלדת נותנת בתמונה היא תחושה של קיר ולא של דרך. 
ג. רקע הקיר הלבן שבסוף התמונה לא מוסיף לרעיון. 



 תגובה למשה  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   19:29

א. קשה לי לומר שצלמים צריכים מאמץ לזהות את צורת הפלסטיק המעניין הזה.

ב.הערה נכונה..

ג. הכלל הראשון בצילום זה שאין כללים...

תודה על הביקורת בכל אופן..




 תגובה לדורון  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   21:33

מאד מודה לך על הציונים, מצטער שנכשלתי במבחן. בפעם הבאה אשקול פעמיים לפני שאני ניגש להבחן אצלך.... 



 תגובה למשה  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   22:17

אם ביקורות יוצרות אמוציות שלליות,

פרשתי, עוד לפני שהכל התחיל..

סליחה ולילה טוב. 



 תגובה לדורון  
‏יום שני ‏26 ‏מרץ ‏2018   22:54

כשאתה לא יודע לקבל ביקורת פרישה זו החלטה נכונה. אתה לא תצמח לא אמנותית ולא מקצועית אם אינך יודע לקבל ביקורת. אם התגובה שלך לביקורת היא כתב הגנה וכתיבת ביקורת על הביקורת - אתה בכיוון הלא נכון ויפה לך הפרישה אפילו אחרי שהכל התחיל...

 



 תגובה לדני  
‏יום שלישי ‏27 ‏מרץ ‏2018   11:17
שבילים מובילים לנקודה מסוימת מהיכן שהוא לאן שהוא. אצלך בתמונה באם נתיחס לחריצי המקלדת כשבילים הם אינם מובילים לשום מקום אלא מקבילים שנית יש חלק גדול שחור בשמאל התמונה שלדעתי מיותר וגם גודל מגן השמש אינו מתאיםלתמונה