לפני חודש וחצי אחרי שראיתי המון פירסומות של האתר GearBest החלטתי לנסות ולהזמין משם. התחלתי בהזמנה קטנה. מכנס רכיבת שטח לאופניים ו-2 תיקי אוכף גם הם מיועדים לאופניים. המחירים היו סבירים מאד וההזמנה בוצעה יחסית בקלות.
עבר חודש ולא קיבלתי שום דבר. החלטתי להכנס ולראות את המידע שיש על החבילה (Tracking) . מסתבר שהם שלחו את ההזמנה ב-2 חבילות שונות, האחת בדרכה ונמצא בהולנד והשניה עדיין לא יצאה... (אחרי חודש).
אחרי 40 יום, החבילה הראשונה סומנה שהגיעה ליעד שלה ונמסרה לנמען ב....הונגריה. החבילה השניה, עדייין לא יצאה. ניסיתי לבצע צ'אט אונליין עם צוות התמיכה שלהם. חיכיתי קרוב לחצי שעה כדי שיגיע תורי רק כדי שהנציג יגיד לי את מה שאני כבר ידעתי לפני. "אני רואה שהחבילה הראשונה הגיעה אליך (להונגריה) והשניה עדיין לא יצאה מסין אבל היא בדרך אליך... אני מציע לך לפנות במייל לשירות הלקוחות לאחר קניה, אני לא יכול לעזור לך". אמרתי לו שהוא זה שצריך להפנות את הפנייה שלי לצוות התמיכה והוא הסכים ואמר שיחזרו אליי תוך 24 שעות. אף אחד לא חזר גם אחרי 48 שעות. אז פניתי אני במייל לשירות הלקוחות וכתבתי שוב את הסיפור. הם ענו לי אך גם הפעם לא חידשו לי שום דבר. הם טוענים שהחבילה הראשונה הגיעה ליעד (בהונגריה, אבל לא צריך להיות קטנוניים...) והחבילה השניה יצאה לכיוון ב-16.6 שזה 38 יום אחרי שביצעתי את ההזמנה. היא בדרך, אין לך מה לדאוג רק תהיה סבלני.
לא בטוח שזה ישתלם לי לטוס להונגריה כדי לקבל את החבילה הראשונה. מה שבטוח, מהאתר הזה לא אזמין יותר. מאד לא מומלץ גם אם המחיר מפתה.