קצת אירוני שמצופה ממני לכתוב מה אני רואה בתמונה כאשר כל המטרה היא בעצם לקבל את המסרים שאנשים אחרים רואים בה. הרי כל אחד רואה בתמונה משהו אחר ואני יודע מה אני רואה בתמונה הזאת. מה שכן אני יותר רציתי חוות דעת מקצועית על התמונה מבחינת איכותה ופחות על המסר שהיא מעבירה אבל אשמח לכל ביקורת
למה חשבת שלא שמחתי? אני בהחלט לוקח לתשומת לבי כל מה שאומרים לי. התכוונתי שבאופן כללי, אף על פי שאני אודה יותר על ביקורת מקצועית/טכנית על התמונה, כל סוג של ביקורת תשמח אותי גם אלו שלעיל
שלום דניסליחה שאני מתפרץ לדו שיח פה ...מבחינה טכנית הרקע מצד שמאל לא מדויק, השמיים שרופים ואין אחידות.באופן כללי, אני חושב שהכוונה הייתה שלא ברור הכיוון של התמונה ...אם הנעליים הם הנושא שלך, מדוע בחרת לצלם את החלק האחורי שלהן ? בנוסף, המיקום שבחרת לשים אותם, גם הוא לא ברור... אם הייתה לך כוונה כל שהיא, זה אתה יודע, לנו הצופים לא ברור מה בדיוק הייתה כוונתך.אתה, כצלם, אמור להעביר מסר ועניין כל שהוא בתמונות שלך, לפחות לנסות. הכל בחביבות וברוח טובה , מקווה שעזרתי.
אני מבין... האם עליי לכתוב מה הייתה כוונתי בצילום, או שנכשלתי בעצם הניסיון? בגדול אני אוהב תמונות שיש בהם ניגודיות חזקה של צבעים, ומבחינתי זה הדבר שהכי בולט כאן. משחק הצבעים נועד להבליט את ה"צעצועיות" שבתמונה.הנעליים המצולמות הן של ילדה בתחילת שנות העשרה והן מצולמות מזווית זו כדי להראות את הקורה שעליהן הן עומדות כך שהן משמשות כמעין הדרך שעל הנעליים לעבור. הרקע המתואר מתאר את הגובה שבהן נמצאות הנעליים ובעצם לסמל את השאיפה של הצעירים להגיע גבוה(ורחוק) ככל שניתן. הקיר שנראה בקצה הדרך - סימן ל"קיר" שנתקלים בו הצעירים כששואפים לפעמים כל כך גבוה.כך לפחות אני רואה את זה.
על הצד הטכני של התמונה כבר נכתב שהוא בעייתי. מרבית השיח היא על ההבעה האמירה כבר אמרו חז"ל כי תמונה אחת שווה אלף מילים . במקרה זה המילים אינן ברורות . המסר שלך כפי שציינת בתגובות לא בא לידי ביטוי ואפילו לא ברמז כצופה התמונה שוממת .