תגובה להילה  
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013   11:36
שלום רב,
אנחנו מחפשים צלם עם זיקה לאופנה לשיתוף פעולה תמורת קרדיט והעשרת תיק עבודות.
המדובר בצילומי דוגמניות , פעמיים בחודש בסטודיו ברמת גן עבור אתר מכירות בתחום האופנה. 
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם הילה נחום מחברת Dix.it בטל 052-4489361 או בדוא"ל hila.u100@gmail.com.



 תגובה לאיציק  
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013   11:48
הי הילה,אם הצילומים הם עבור אתר, התמונות יסייעו להכנסות החברה ויניבו רווחים. מן הראוי שימי צילומים שכאלה לא יהיו עבור קרדיט אלא עבור תשלום לכל הנוגעים בדבר (איפור/ שיער/ דוגמניות/ צילום).אם ברצונך לשדר מקצועיות ללקוחות שלך, כדאי לעשות זאת גם מול הספקים. ברור שתקציב זה דבר מוגבל עבור כולנו אבל כמו שאת עובדת קשה עבור היצירות שלך כך גם שאר המשתתפים בהפקה. כולם ראויים לתגמול כזה או אחר.הבחירה בידיך, שקלי בחום את ההמלצה.שתהיה הפקה מעולה כך או כך!

 תגובה להילה  
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013   11:53
היי איציק,מודה לך על התגובה אבל כמו שאתה מכיר ויודע - בעולמנו נהוג לעבוד בשיטות trade, וכל אדם עושה את שיקוליו שלו.

 תגובה לדורון  
‏יום שני ‏14 ‏ינואר ‏2013   13:49

לא לשכוח לקחת בחשבון לצורך השיקולים שתמונות בינוניות של צלם שעובד עבור קרדיטים יכולים לפגוע ברמה כזו או אחרת במכירות ולכן הכסף שתחסכי על צלם יהיה הכסף שתפסידי מלקוחות שלא יתרשמו לטובה מ"הסחורה"....

וברוב המקרים הפגיעה בתדמית ובמכירות תהיה גדולה פי כמה.



 תגובה לavi  
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013   11:59
דורון אתה כל כך צודק!!הילה תזכרי שקמצן משלם פעמיים.... תמונות גרועות לא יביאו הרבה תועלת לאתר. עדיף להשקיע בצלם מקצוען עם ניסיון שיוכל לעשות את העבודה כמו שצריך. אני לא חושב שצלם עם ציוד איכותי שעולה עשרות אלפי שקלים ישמח לנדב את זמנו, כולל לערוך את הצילומים והכל בשביל "trade" וקרדיט.יש מספיק זילות במקצוע הצילום...

 תגובה למערכת האתר  
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013   12:35

אבי אני לא חושב שמדובר כאן בקמצנות, הכרתי בעלי עסקים מאד נדיבים שפשוט לא חושבים שהשקעה באתר אינטרנט או בתדמית זה דבר כל כך חשוב. מדובר כאן בחוסר הבנה בתחום השיווק של ימינו. אנשים רבים ובמיוחד עסקים קטנים ובינוניים (שמנהלים את עצמם) חושבים שחיסכון בהוצאות על פירסום ושיווק יביא להכנסות גדולות יותר וזה בדיוק ההיפך ממה שקורה. זו תופעה שאני רואה בהרבה מאד עסקים שבעלי העסק בטוחים שאין צורך להשקיע כל כך בשיווק ובבניית התדמית ובמקרים רבים גם אין תקציב גדול לזה. ואני אומר שבעל עסק מוכשר, יודע מתי לתת למומחים לעשות את מה שהוא לא מבין בו ואיפה נכון להשקיע את הכסף.

אני בטוח שאף מעצבת בגדים לא ניסתה אף-פעם לבנות מכונת תפירה בעצמה או ביקשה מחשמלאי חובב לבנות כזו בתמורה לקרדיט... למה? כי זה כלי העבודה שאיתו היא מייצרת סחורה. גם אתר אינטרנט הוא כלי חשוב שיעזור בקלות ובלי השקעה גדולה למכור את הסחורה הזו. ושאני אומר בקלות ובלי השקעה גדולה זה באופן יחסי להקמת חנות בקניון או באחד הרחובות בעיר. זה ממש לא אומר שזה בחינם וללא עלויות של כסף וזמן. ומניסיון, רוב בעלי העסקים שהשקיעו בזה (ולא מדובר בעשרות אלפי שקלים אפילו) - ראו תוצאות.

מספיק להסתכל מסביב ולראות איך עסקים רבים נופלים רק בגלל שלא העזו מספיק.

הדברים לא מכוונים רק לזו שפתחה את הדיון אלא בכלל לכולם, ואסיים בהמלצה לכל בעל עסק - קבלו ייעוץ ממומחים, בד"כ ייעוץ לא עולה הרבה והוא יכול לחסוך המון זמן ומשאבים שהולכים לפעמים לשווא. אני מכיר לא מעט אנשים שבנו אתר אינטרנט בזול, ואחרי שנתיים הבינו שעשו טעות והם צריכים להתחיל מהתחלה במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע יותר גם לשקם את התדמית הרעה שיצרו...

בברכה,

דורון