חשבתי, האם להעלות ל"תנו לי ביקורת"... אך איני מבקש ביקורת כרגע....
כשאעלה את התמונות לאתר פה, אז אשמח לקבל ביקורת.
קיצר, אתר האינטרנט "דלוק" בשיתוף מותג קררה, פתחו תחרות צילום הפקת אופנה למשקפי קררה.
מתוך כל מי ששלח קונספט ופרטים, נבחרו 8 צוותי הפקה לשלוח את התמונות שלהן.
התחרות פתוחה לשבוע וחצי לערך, וחלק ממשקל הזכיה או השקלול, זה כמות הצפיה בתמונות.
אתם מוזמנים לצפות בתמונות שצילמתי ולהפקה שלי.
קישור לדף התמונות שלי: לחצו כאן
לקליפ "מאחורי הקלעים" של ההפקה שלי, הוידאו ניתן לצפיה
את התמונות אעלה בהמשך לאתר Picshare שתוכלו להנות מהן גם פה, ולהגיב....
יפה מאד. (במיוחד אהבתי את 8)
האם יכול להיות שהריטוש ב 5 ו- 7 אגרסיבי מדי אפילו בסטנדרטים של התעשיה?
הערב יתווספו עוד 4 תמונות ל 8 שכבר קיימות....
אציין מראש שדברי הם לחלוטין הדעה שלי בלבד, ייתכן עד מאוד שאין לי מושג על מה אני מדבר :).
בגדול התמונות מוקפדות אבל לטעמי הריטוש מוגזם ויוצר תחושה פלסטיקית/מנותחת. באחת התמונות יש סימנים שהבגדים השאירו על הגב החשוף של הדוגמנית - דווקא את זה הייתי מחליק.
לטעמי מה שחסר בתמונות זה המוצר - צריך להתאמץ כדי להבחין במשקפיים, הדגש ולפעמים אפילו המיקוד הוא בדוגמן/ניות ולא במוצר. אם הייתי רואה את הפוסטר לא הייתי יודע להגיד שמדובר בהפקת אופנה של מותג משקפי שמש.
הסתכלתי גם על שאר ההפקות, הרוב עשו הפקת אופנה, מלוטשת רצינית ומושקעת שבה לרוע המזל קשה מאוד להבחין בפרטים על המוצר ולכן המיתוג לא עובר. לא נוצרת זהות בין הסיטואציה לבין המשקפיים.
יש הפקה אחת שבה יש קונספט שיווקי שלם (של אבנר רישרד) כולל catch phrase אבל היא עשויה מאוד ברישול ויש בה בעצם רק תמונה טובה אחת מתוך שלוש.
יש הפקה שבה יש קונספט חזק ומאוד מיוחד (של ג'ני בארסט) שגם בו קצת חסרה התמקדות במוצר אבל יש ויז'ואל מאוד חזק ויחודי שיאפשר את הבידול של המותג.
הפקה חזקה נוספת לדעתי זאת ההפקה של ג'יימי גראס, שילוב יפה של המוצר, סגנון נקי ומוקפד אם כי קצת משעמם.
שיהיה בהצלחה.
תמונות מצויינות