תגובה לקובי  
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008   19:41

כל הכבוד ל"ש.פ.ע"!

                                       

                                      

    לפני קצת יותר מחודש קניתי עדשת סיגמא 70-300 מאקרו משומשת בת 4 חודשים, ועדשת 17-70 בת שלוש או ארבע.

אחרי הרבה בעיות חדות, פניתי ל"ש.פ.ע" לצורך כיול העדשות עם המצלמה. אחרי שהטכנאי לא הצליח לכייל את ה70-300, הוא ניסה לראות איך תתנהג עדשה חדשה עם המצלמה- והחדשה עבדה בלי שום בעיה. הוא הראה את התמונות מהכיול לאחראי, ואחרי התייעצות קצרה אמר לי: "קח אותה וסע לשלום".

על כיול ה17-70, אגב, הוא גם לא חייב אותי, למרות שתוקף האחריות עליה פג עוד לפני המצאת הפילם...

באמת אחלה שירות, ממש הצטערתי שאת הפלאש שקניתי אתמול לא קניתי אצלם.



 תגובה לSagi  
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008   22:49
קראו לטכנאי שאול במקרה?

 תגובה לקובי  
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008   07:44
לא, ראובן.

 תגובה לדורון  
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008   23:47

ספר לנו קצת יותר...

מה זה בדיוק "ש.פ.ע"? איפה הם נמצאים? (יש אתר?) האם אצלם רכשת את העדשות המשומשות?



 תגובה לSagi  
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008   00:13
www.sfo.co.il

היבואן הרשמי של מוצרי סיגמא בישראל. השירות שלהם מוכר די לטובה, אפילו עבור עדשות שלא נרכשו דרכם.

 תגובה לאובי  
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008   07:10

מסכים .. וזה בהחלט נכון..!! יש שם חברה  מבוגרים רציניים ונחמדים מאוד .. בזמנו גם אני קניתי שם את ה 70-300   פתחנו יחד את האריזה הלבשנו אותה על המצלמה שלי צילמנו מהחלון   והעלנו אפילו למחשב  וראינו שהן טובות.. אפילו המליצו  והסבירו את מגבלות העדשה..   פילטר U.V  קיבלתי מתנה  . אנשים נחמדים ואדיבים :)ולפעמים זה שווה המון !



 תגובה לקובי  
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008   07:55

אני רואה שכבר קיבלת תשובה לשאלה הראשונה (וחצי לשניה...), אז לגבי השאר- הם נמצאים ברחוב החופר 34 בא"ת חולון, בקומה 1 (צריך לתאם מראש, בכל מקרה).

 לשאלתך השלישית-  את העדשות אפילו לא קניתי דרכם, זה העניין!

 אמרתי להם מראש- קניתי את העדשות משומשות, מצלמים שהשתדרגו. אמנם ה70-300 היתה עדיין באחריות, אבל כמעט כל חברה מצהירה על כל מוצר שהאחריות תקפה רק לגבי צד שני (הקונה המקורי) ולא כלפי צד שלישי, והם- לא רק שלפנים משורת הדין כיבדו את האחריות כלפי צד ג',  אלא גם החליפו את העדשה במקום, למרות שהחוק אומר שמוצר יוחלף רק אם חלה בו תקלה חוזרת 3 פעמים במהלך תקופת האחריות. יותר מזה אי אפשר לבקש. באמת שירות יוצא דופן.



 תגובה למערכת האתר  
‏יום שישי ‏29 ‏פברואר ‏2008   09:14

מצטרפת למחמאות

השרות בשפע אכן נהדר