בחודש האחרון נזקקתי פעמיים לשירותי 4H:
1. רכשתי עדשה חדשה מהם. היה פגם בעדשה שראיתי אותו יום לאחר הקניה. החזרתי את העדשה, ולקח מספר ימים עד שסיפקו לי עדשה חדשה אחרת במקום. (לאחר מייל שלי למנכ"ל החברה)
2. מסרתי פלאש sb600 לתיקון (באחריות) - חלק פנימי שאחראי על הנעילה של הפלאש למצלמה היה לא תקין. לאחר 10 ימים מסרו לי שלא מצאו פגם והכל תקין. נאלצתי להגיע למעבדה הראשית (י-ם) ולהראות לטכנאי את הבעיה. גם אז לקח לו זמן, למזלי הבאתי איתי פלאש נוסף SB600 והראיתי לו את ההבדלים. הבטיח שלמחרת בבוקר זה יתוקן.
לקח להם עוד 8 ימים לתקן.
לשיקולך.
הודעה זו ללא תוכן |
אבל על הדר סוכנויות, אני יכול להגיד שהשירות שלהם מעולה, תיקנו לי בעבר עדשה למרות שלא היתה אחריות ורק בגלל שהיה פגם שנבע מתהליך היצור.
(כשמסרתי לתיקון הייתי בטוח שאשלם עליו כמו כל שירות אחר. הם (הדר) הפתיעו אותי לטובה.
ואני בטוח שמקצועיות בקרט היתה יותר טובה מ 4H.
שאני אגיע למעבדה להראות לטכנאי את הבעיה פעמיים?
הראיתי בפעם הראשונה כשמסרתי את הפלאש (ישירות במעבדה) לא מספיק ?