לא אחת, יש בפורומים שאלה על יבואן 4H ורשת חנויות Camera ואיך השירות וכ"ד.
החלטתי לשתף אתכם במקרה אישי וסיפור על שירות ללקוח.
רכשתי מהם עדשה למצלמה. לאחר יום עסקים החזרתי את העדשה היות והיה פגם ביצור (נקישה בחלק הפנימי של העדשה הראשונה הקרובה לביונט)
נאמר לי שהעדשה נשלחת למעבדה הראשית, והיא תתוקן. זמן משוער: שבועיים.
כל הסבריי שמדובר בעדשה חדשה לחלוטין ללא שימוש כלל לא הועילו.
לא מעט נסיונות התקשרות שלא נענו, דואר אלק' דרך האתר של 4H (למיכאל) לא נענה (למרות שהמייל נקרא יום למחרת), שירות לקוחות מבטיחים לחזור עם תשובה ולא חוזרים... בקיצור, יש פגם כלשהו בשירות.
לאחר 3 ימים שלא נעניתי, פניתי במייל ישירות למנכ"ל החברה (שלמה) וביקשתי את התערבותו.
פה אציין את 4H לטובה. לאחר שעתיים, קיבלתי שיחת טלפון, שאני יכול להגיע למשרדי החברה, וחיכתה לי שם עדשה חדשה תקינה.
חבל שצריך להגיע ולבקש עזרת מנכ"ל חברה בדברים פשוטים כל כך, אך ראוי באמת לציון, מהירות הטיפול וחביבותם כשהגעתי אליהם.
סה"כ הם בסדר גמור, ואני ממליץ לכל מי שמתלבט, שיש למי לפנות ויש עם מי לדבר.
מהם את המצלמה שלי וגם איתי הם היו בסדר גמור מבחינת זמן אספקה, שינוי שביצעתי בהזמנה, והחזירו טלפונים לאחר ששלחתי מייל לשרות לקוחות.
הם יושבים בהר החוצבים למי שמעוניין להגיע אליהם.
המצלמה שלי (20D) ואחת העדשות (70-200L) נקנו בקאמרה אילת, בערך 4-5 חודשים אחרי הקנייה היתה לי בעיה מוזרה שבה היה נראה כי אין אפשרות לפקס כמו שצריך, לא ב 70-200 ולא בעדשות אחרות. השארתי את מהצלמה בסניף של קאמרה בת"א ואספתי אותה חזרה מתוקנת בערך שבועיים אחרי זה (היא היתה מוכנה קודם אבל אני לא גר בת"א). לא נזקקתי לטלפונים לנציגים כאלו או אחרים כך שבסה"כ אני חייב לאמר שהייתי מרוצה מהשירות.
והערה כללית על סיפורי ספקים/חנויות:
קראתי לא מעט כאלו במגוון של אתרים, בחלק מהמקרים היו גם תגובות של אנשי החנות. הייתי מתקשה להסיק משהו לגבי השירות של חנות כזאת או אחרת מרוב הסיפורים האלו - האמת נמצאת תמיד בפרטים הקטנים ויש לפרטים האלו נטייה לא להכנס לסיפור לנוחות צד זה או אחר. אני מעדיף חוק אצבע שאומר - חנות מלאה בלקוחות היא בד"כ חנות שאפשר לקנות בה.
רשמיי מ 4H הן כמובן לטובה.
אני לא נוהג לציין שמות עסקים במפורש לרעה או להשמיץ בפורום שאין ביכולתם לענות ובעוד מועד ולהגיב במקביל.
השימוש בפורום זה או אחר להתנגחויות, ראוי לתת הזדמנות גם לצד שכנגד ל"הגיד את דברו" ולתת לגולש המזדמן להחליט מי לדעתו צודק או איך ינהג בעתיד.